Finito!

P030610_15.00_[01] Finally!! We are done moving. Tonight is going to be our first official night in the new apartment. Me and Tone started cleaning the old apartment at 12:15ish this afternoon and weren’t done until 9 in the p.m. Its not that our apartment was especially dirty, more like we were missing one person who should have been helping. Yeah, our other roommate decided to go back to her home town after just washing her bedroom floor and 3 shelves in the kitchen. Now I understand that no one like cleaning, its not fun at all, but I still think it was a little messed up that we got stuck with it.

Camilla and Marte drove us over to the new apartment and we ate ice cream cake and just hung out. Tomorrow we have to go to the bank to get out deposit back on the old apartment, and then we are maybe going to the aquarium and out to lunch. Fun stuff. But then I have to buckle down and start studying for my next and final exam. Business economics, ew.

6 comments on “Finito!

  1. Hei ville bare si at jeg faktisk i 3 dager spurte hva jeg skulle gjøre men fikk beskjeden at det ikke var så mye jeg kunne gjøre! Så i stedet støvsugde jeg alt jeg kunne komme til og vasket der det ikke var noe møbler fra før…

    • Jeg gidder ikke å krangle om det på nettet. Det blir for dumt.Jeg vil bare si at jeg trodde vi ble enig om at du skulle komme tilbake dagen etter å vaske etter du hadde flyttet alle tingene dine. Men da du ringte den kvelden Tone var på lege vakta så gadd jeg ikke å krangle om det. Hvis du ville dra hjem så var det ditt valg, men jeg tror at du kunne bare sett det fra vår side og tenkte, “Hmm det blir kanskje litt vanskelig for dem å vaske hele leiligheten selv.” Men det som er gjort er gjort. Ha en fin sommer!

      • JEg vile bare si jeg synes det var dumt å måtte lese det på nett i stedet for at du sa det til meg.. Jeg sa flere ganger at det ble lite med tid, pappa måtte rekke jobben dagen etter… JEg sa også at det ble sjevt fordelt og hva jeg skulel gjøre med det.. Ville bare si at jeg ser deres side, men synes ikke du virket som du så min.. Men det er samme det nå…

        • Jeg hadde ikke sjansen si det til deg. Du gikk jo 2 min etter vi kom hjem. Jeg skjnner at faren din mtte rekke jobben. Men jeg skjnner ikke hvorfor en dag kunne du drar kl 12 dagen etterp, men plutselig gikk det ikke. Og jeg skjnner heller ikke hvorfor du kunne ikke si takk en gang nr du vet at det ble sjevt fordelt.

  2. Ja all creds til dere… takk skal dere ha.. Men hadde satt pris på om du faktisk sa det var noe galt neste gang i stedet for å la meg lese det her..

    • Jeg sa jo i stad at jeg kunne ikke si det til deg fordi du gikk rett etter vi kom hjem. Det hadde vært akkurat det samme om jeg skrev det på en melding…

Leave a Reply

